Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Турбо

    Колеги искам да питам понеже ходих на диагностика заради оборотите че колата от 3500 оборота на горе забива неше повече да варви и свети чека . смених горивен филтер маркуча от кулера които влиза в колектора и маистора които ми прави диагностиката има като моита aлфа ромео 156 2.4 жтд 136 коня и като махна маркуча от кулера към колектора каза че има мн масло и това не е добре каза че турбината ми се прецаква вече иначе грешката която даде диагностиката е някав дачик които мери налагането на турбината.Искам да питам тези турбини подлежътли на поправка

  • #2
    Първоначално публикувано от iliqn_24jtd Покажи съобщение
    Колеги искам да питам понеже ходих на диагностика заради оборотите че колата от 3500 оборота на горе забива неше повече да варви и свети чека . смених горивен филтер маркуча от кулера които влиза в колектора и маистора които ми прави диагностиката има като моита aлфа ромео 156 2.4 жтд 136 коня и като махна маркуча от кулера към колектора каза че има мн масло и това не е добре каза че турбината ми се прецаква вече иначе грешката която даде диагностиката е някав дачик които мери налагането на турбината.Искам да питам тези турбини подлежътли на поправка
    Не се шашкай, може да кара още много.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      А колеги колектора е пълен със масло вътре е нешо страшно от масло яко гняс. Мистора вика свалаи кулера и ходи го почисти на пароструика съшо така каза да свала и колектора да го накисна във бензин и да го исчиста и него. Но за турбото мн се притеснявам мамка му кво да го права

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от iliqn_24jtd Покажи съобщение
        А колеги колектора е пълен със масло вътре е нешо страшно от масло яко гняс. Мистора вика свалаи кулера и ходи го почисти на пароструика съшо така каза да свала и колектора да го накисна във бензин и да го исчиста и него. Но за турбото мн се притеснявам мамка му кво да го права
        Хубаво е да се почистят, но с пароструйка не ми се струва добре, колко масло ти губи колата от смяна до смяна
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          С пароструйка става перфектно, като преди това ти сложат обезмаслител. Интеркулера става като нов. Иначе не се притеснявай за маслото всички имаме масълце. Картерните газове отиват точно преди входа на турбината(това при 166 2.4), невярвам на 156 да е различно.
          Alfa Romeo 166 2.4jtd

          Comment


          • #6
            А колеги можели турбината да се прави.Че човека дето ми прави диагностиката каза че на 2.4 жтд 136 коня турбото не подлежи на ремонт.Иначе кулера ми е ясен една пароструика и е ок

            Comment


            • #7
              тряя да си затапиш ЕГР-а
              JTD 105+

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от iliqn_24jtd Покажи съобщение
                Колеги искам да питам понеже ходих на диагностика заради оборотите че колата от 3500 оборота на горе забива неше повече да варви и свети чека . смених горивен филтер маркуча от кулера които влиза в колектора и маистора които ми прави диагностиката има като моита aлфа ромео 156 2.4 жтд 136 коня и като махна маркуча от кулера към колектора каза че има мн масло и това не е добре каза че турбината ми се прецаква вече иначе грешката която даде диагностиката е някав дачик които мери налагането на турбината.Искам да питам тези турбини подлежътли на поправка
                Диагностика ти не е познал-турбината ти в момента пренадува!Затова свети чека!Ще и е нужно почистване!

                Comment


                • #9
                  Ок но дали има шанс да се оправи слет почистване на турбината

                  Comment


                  • #10
                    Има и то голям.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Ок можели някои да ми каже каде в софия може да ми почистат турбото и кулектора.Че и кулектора е пълен със масло и сажди

                      Comment


                      • #12
                        Може да се чисти, но не може да се ремонтира!
                        С оглед възрастта на кола е твърде вероятно да е в окаяно състояние!

                        Това го казвам информативно, може и да не е чак толкоз зле и да минеш само с почистване...
                        Успех!
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          Дано се оправи само с почистване.да не се налага само да сменям турбото че е баиа пара а втора рака не се знае на какво мога да попадна

                          Comment

                          Working...
                          X